Pobierz aplikację
apple app store google play store
  • Home
  • Popularne pytania

Konto Rodzinne

Aby osoba niepełnoletnia mogła zalogować się do elektronicznej wersji Karty na swoim telefonie, jej adres mailowy lub numer telefonu komórkowego muszą zostać uzupełnione przez Rodzica, w trakcie dodawania członków rodziny w aplikacji Rzeszów To MY 2.0.
Adres e-mail i numer telefonu komórkowego można również dodać lub zmienić w menu Profil, w zakładce konkretnego członka rodziny. Zmiany takiej może dokonać tylko główny opiekun konta.

Na kolejnym etapie, w oknie logowania:
- w aplikacji "Rzeszów To MY" należy wybrać pozycję "Resetuj hasło", wpisać dodany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego, o których mowa wyżej,
- na stronie https://rzeszowtomy.pl, należy wybrać pozycję "Nie pamiętam hasła", wpisać dodany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego, o których mowa wyżej.
Na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do ustanowienia nowego hasła. W przypadku numeru telefonu przesłany zostanie SMS z tymczasowym hasłem do logowania. Po pomyślnym zalogowaniu hasło można zmienić na własne w ustawieniach profilu.

Po zalogowaniu się w aplikacji adresem e-mail lub numerem telefonu komórkowego oraz nowo utworzonym hasłem osoba niepełnoletnia otrzyma dostęp do własnej wersji Rzeszowskiej Karty Mieszkańca. 
Tak, możliwa jest aktywacja kilku e-Kart Użytkowników w Aplikacji mobilnej na jednym urządzeniu mobilnym lub za pośrednictwem jednego Konta w Aplikacji internetowej (np. karty kilku członków rodziny Użytkownika).

Warunkiem dołączenia swojego konta do innego konta rodzinnego jest posiadanie konta indywidualnego w systemie Rzeszowskiej Karty Mieszkańca.
By połączyć swoje konto należy:
- zalogować się na stronie Rzeszowskiej Karty Mieszkańca rzeszowtomy.pl. Dane do logowania są takie same jak do aplikacji mobilnej.
- z menu po lewej stronie wybrać pozycję Rodzina.
- na otwartej stronie wybrać przycisk "Dołącz do rodziny".
-  podać numer PESEL i adres mailowy pełnoletniej osoby, mającej konto w systemie Rzeszowskiej Karty Mieszkańca.
- na podany adres e-mail zostanie przesłana informacja z prośbą o dołączenie do konta rodzinnego.
- odbiorca wiadomości musi zdecydować, czy zgadza się na dodanie osoby do swojego konta.

Osoba pełnoletnia, która postanowiła odpiąć swoje konto od konta rodzinnego może tego dokonać w następujących krokach:
- zalogować się na stronie https://rzeszowtomy.pl podając swój adres mailowy lub numer telefonu oraz skonfigurowane wcześniej hasło.
- jeśli konto nie miało wcześniej skonfigurowanego hasła, na stronie logowania należy kliknąć link "Nie pamiętam hasła". Po podaniu swojego adresu e-mail lub numeru telefonu, podanego w profilu, zostaną przesłane informacje pozwalające na ustawienie hasła,
- w menu po lewej stronie należy wybrać zakładkę "Rodzina" a następnie kliknąć przycisk "Odłącz konto od rodziny",
- odpiąć swoje konto może wyłącznie osoba pełnoletnia. System nie pozwala na samodzielne istnienie konta osoby niepełnoletniej.